2012. június 18., hétfő

12. fejezet - A videó

Sziasztok! Itt a következő rész is, ami bár eléggé rövid, de azért remélem tetszik. =)
U.i.: A következő rész 3(nem tőlem származó) komment után jön. (amit ne úgy tessék elképzelni, hogy komi komi komi és már fent van a következő rész is. Meg is kell írnom valamikor :))

*Julia szemszöge*

Reggel úgy ébredtem, hogy nem a saját ágyamban fekszek. És nem is ébredtem, inkább ébresztettek. Pontosabban Harry és Louis ráugrottak az ágyamra. Kómás fejjel ültem fel.
- Kösz srácok - morogtam.

- Nagyon is szívesen! - vigyorogta Harry. - Felkelni. A busz egy óra múlva indul. Liam csinált gofrit. Zayn pedig áthozta a cuccaidat a szomszédból. Látod mennyire szeretünk?
- Igen, köszönöm. - a srácok bólintottak és kimentek. Átöltöztem és lementem az ebédlőbe. Amikor Harry azt mondta, Zayn áthozta a cuccaimat, nem gondoltam volna hogy ez a ruháimat és a sminkcuccaimat is tartalmazza, de azok is ott sorakoztak az éjjeliasztalon.
Az étkezőben a srácok már nagyban kajáltak. Odamentem Zaynhez és hátulról átöleltem.
- Köszönöm! - mondtam, és adtam egy puszit az arcára. Ő csak bólintott és felém nyújtotta a gofriját.
- Kérsz?
- Aha, köszi! - kivettem a kezéből és leültem az egyik székre.
- Héé! Nem így gondoltam! - felháborodottan nézett rám. Én csak megvontam a vállam a többiek meg röhögtek....

***

Húsz perc múlva a buszmegállóban álltunk, a fiúk természetesen napszemcsiben és kapucniban. Anyu már ott állt.
- Szia Anyu! Bocs az este miatt, csak... - kezdtem
- Jó, semmi gáz. Louis átszólt, hogy elaludtál. - mondta. Elöntött a bűntudat. Félrehúztam Anyut, oda a srácokhoz.
- Anyu, tudod... - Zaynre néztem, aki megértette, hogy mit akarok. Odalépett mellém és megfogta a kezemet. - Mi Zaynnel együtt vagyunk. - nem tudtam jobban fogalmazni. Anyu elmosolyodott.
- Sejtettem. A kérdés csak az volt, hogy mikor mondod el. - kérdőn néztem rá. - Hogy honnan tudom? Megvannak a forrásaim. Meglehetősen nehéz lett volna nem észrevenni - mosolygott, majd Zaynhez fordult
- De ha megbántod a lányomat nem leszünk jóban! - mondta, és felszállt a buszra ami időközben megérkezett. Leghátulra ültünk, az ötös ülésbe. Azaz Lounak már nem jutott hely, ő állt. A "nagymenők" gonoszan néztek ránk amiért elfoglaltuk a helyüket, de nem érdekelt túlzottan.

***

Majdnem a sulinál voltunk, amikor megcsörrent Harry telefonja. Értetlenül bámulta egy pár pillanatig.
- Mi történt? - kérdezte Annie
- Egy SMS, magyar szám; azt írja nézzek fel twitterre. - mondta, majd nyomkodott valamit. Hirtelen megállt és nagy szemekkel bámulta a kijelzőt.
- Basszus! Ez hogy történhetett? - kérdőn néztünk rá, mire folytatta: - a trendek: "One Direction is taken", "Harry's new girlfriend" meg ilyenek. - rosszat sejtve előkaptam a telefonomat. Én is kaptam SMS-t:
"Egy pár jótanács: 1) ne hagyd el a noteszodat a telefonszámokkal. 2) ne csókolózz sztárokkal nyilvános helyen. 3) nézd meg ezt: youtube.com/watch..."
Rámentem a linkre. Zayn mögém állt és velem együtt nézte a videót. Képek, ahogy kézenfogva sétálunk, tegnap a parkban készült képek, fotó, amin Niallt kergetem, közbevágva ilyen szövegekkel: A One Direction tagjainak új barátnői, meg hasonlók. Pár órája lett feltöltve, mégis milliós nézettsége volt! 
Felmentem twitterre, ahol a követőim száma 200-ról megnőtt úgy 30 ezerre. Pár óra alatt. Volt valaki, aki megtalált a képek alapján, és közzétette a nevemet(és a lányok neveit is.) Nagyon sok tweetet kaptam, de nem néztem meg őket, mert tudtam, hogy nem valami kedvesek.
A lányok is a saját telefonjukat nézték, és láttam az arcukon, hogy ők is azt, amit én...
- Valaki figyelt bennünket, az biztos - mondtam. A többiek bólintottak. 

***

A sulihoz érve a srácok elköszöntek tőlünk, mert a környéket akarták felderíteni, amíg mi egyenletekkel és évszámokkal szívtunk.
A lányokkal reméltük, hogy a suliban senki nem volt fent twitteren ilyen korai órákban. Hát igen, csak reméltük. Amint felértünk a terembe, az évfolyamtársunk már ostromolt bennünket a kérdéseivel.
- Láttam a videót, és voltam twitteren, ti most komolyan a One Directionnal lógtok?... - még folytatta volna, de Laura félbeszakította:
- Figyelj mindent elmondunk Sarah, de nem itt, jó? És igen, majd bemutatunk nekik, de egyrészt most nincsenek itt, másrészt meg puskát kell gyártanom törire, mert TZt írunk. Nagyszünetben, jó? - összenéztünk, és mindketten tudtuk, hogy ez egy nagyon hosszú nap lesz...

9 megjegyzés:

  1. nagyon jóóóó♥ várom a kövit:) csak így tovább!! ;)♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Már meg is írtam a kövit, holnap amint géphez kerülök felrakom! :)

      Törlés
  2. Azt mondjuk tudhattuk volna, hogy sokáig nem lehet húzni a leleplezést, ugye... akkor miért nem jutott eszembe, hogy ne érjen ily' felkészületlenül... :D Szép húzás! Tényleg! :) Pedig, mikor azt írtad, nincs ötleted, én a szívemhez kaptam és elgondolkoztam, mi jöhetne még... hát ezt nem vettem számításba, az tuti :D

    Egyébként pont Lounak kellett állnia? Hát ezt megjegyeztem :D :P na mindegy, kibirja.

    Na mindegy, most csak ennyi jutott eszembe :) Nagyon tetszett, köszönöm szépen! :)

    csenge

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsánat, de Lou kibírja. Legközelwbb nem ő szív! :)
      hát mosttmár tényleg nincs ötlet. Mármint alapvetően van, deakkor ugrani kéne jó pár hetet...

      Törlés
  3. hát jó volt szép volt de hogy töri tzre puskát gyártok na az sok(k) volt :D
    u.i. nagyon nagyon tetszett :D

    VálaszTörlés
  4. Szia. Én vagyok a lockmeinyour.blogspot.hu blognak az írója! Elnéztem ide, nagyon jól írsz te is. Tetszik :) ölelés, Vivus :)

    VálaszTörlés
  5. Ja, és elmentettelek a kedvencek közé! :D Helyed van ott :D

    VálaszTörlés

Ha tetszett a rész, vagy ha nem is, hagyjatok itt egy visszajelzést légyszi:)