2012. június 25., hétfő

15. fejezet - Egy újabb újsággcikk

Sziasztok! :)
Itt a tizenötödik fejezet is, és már több, mint 2600 megtekintése van a blognak! Köszönöm!! És a 4 rendszeres olvasónak is nagyon örülök! :) ♥ Ha tetszik a sztori(vagy ha épp nem), kommenteljetek meg használjátok azokat a lenti szavazógombokat, nem harapnak ;)
xx Junilla

"Vége azt idillnek?

Zayn Malik(One Direction) és Julia Genfer tegnap jelentették be a kapcsolatukat, ma pedig Juliát látták egy téren, ahogy egy másik fiúnak vall szerelmet - nem másnak, mint Niall Horannak, a One Direction egyik tagjának!

Tegnap este twitcamon keresztül mutatták be a One Direction tagjai a barátnőjüket, akikkel Magyarországon találkoztak, ahol jelenleg is tartózkodnak.
A fiúk nagyon boldognak látszódtak barátnőikkel - de a látszat csal.
Ma Pécs egyik belvárosi terén, a szökőkút szélén ülve kapták lencsevégre Zayn Malik barátnőjét, Julia Genfert, és a One Direction egyik tagját, Niall Horant.
Íme egy részlet a párbeszédükből, melyben Niall írül vall szerelmet:
Niall: Is breá liom tú.
Julia: Szeretlek. (mosolyog)
N.: Szeretlek bizony.
J.: (...)A többieknek erről ne szóljunk (...). Marad a mi titkunk.
N.: Persze! Nem állt szándékomban elmondani nekik!
Ezután csatlakozott hozzájuk a One Direction többi tagja, Harry Styles, Liam Payne, Louis Tomlinson és Zayn Malik, valamint a fiúk barátnői: Annie, Laura, Katy és Camille is.
Zayn: Na, mi volt ilyen fontos?
Julia(összenéz Niallel): Mindegy...
Ezek szerint Niallnek és Juliának titokban viszonya van egymással? Vajon erről ki tud? A jelek szerint senki.
Mit fog ehhez szólni Julia barátja, Zayn és Niall barátnője, Laura? És ez hogy fog kihatni a két fiatal sztár kapcsolatára, a munkájukra? Hiszen mindketten a One Direction nevű fiúbanda tagjai...
Ezekre a kérdésekre megtudják a választ, ha továbbra is olvasnak bennünket!
Írta: Imogen Fair."


Egyre nagyobb szemekkel olvastam a cikket. Éreztem, ahogy Zayn kihúzta magát miközben olvasott, az idegességtől teljesen megfeszült a teste. Felálltam az öléből és a kezembe vettem a laptopot.
- Hát igen. - sóhajtottam, miközben a gépet a csípőcsontomra támasztva gépeltem.
- Mit jelent az, hogy hát igen?! - állt fel Zayn is. - Mi folyik itt? - arca teljesen sápadt volt, tekintete idegesen ugrándozott Niall és köztem.
- Jobb, ha ezt bent beszéljük meg. - mondta a szőke srác, majd valamivel halkabban hozzátette: - Ha ott lefigyeltek bennünket, akkor itt is megtehetik. Zayn, ugye te sem akarsz holnap még több ilyen cikket az este készült képekkel? - a srác bólintott, majd egy további pillantást sem veszítve ránk bement. Sóhajtva néztem Niallre.
- A francba! Láttad már a Twittert? - a szőke fiú nagy szemekkel lépett mellém. Le se merem írni, mik voltak kint világ(!)trendként. Lecsuktam a laptopot és bementünk a házba. Zayn a többiekkel együtt ült a nappaliban, akik Harry laptopján néztek valamit, és mikor beléptünk a szobába, döbbenten néztek ránk.
- Ezt remélem meg tudjátok magyarázni! - mondta Liam halkan.
- Ez az egész cikk hazugság! - ültem le Zayn mellé.
- Vagyis ti ezeket soha nem mondtátok ki? - vonta fel a szemöldökét amaz.
- De igen... - segítségkérően Harryre, Lou-ra és Liamre méztem, de ők csak megvonták a vállukat.
- Nem tudunk segíteni ha nem tudjuk az igazságot! - néztek rám sajnálkozóan.
- Ez a párbeszéd lezajlott. - vallottam be, mire Zayn teljesen lesápadt. - De nem úgy, ahogy az le van írva. - Niall bólintott.
- A párbeszéd nem teljes. Ha leírták volna azt is, amit azelőtt mondtam, az egész teljesen más értelmet kap.
- Igen. Megkértem Niallt, hogy tanítson meg írül.
- Azt meg minek? - nevetett fel Zayn hitetlenül.
- Ugyanazért amiért elkezdtem arabul és franciául is tanulni: van tehetségem a nyelvekhez és szeretek újakat tanulni. Gondoltam, ha már van valaki, aki tud írül, az megtaníthatna pár szóra. - Látszott Zaynen, hogy nem hisz nekünk. Arca annyira hitetlen és fájdalmas volt, hogy könnyek gyűltek a szemembe. Kezdtem rájönni, hogy ebből már nem jövünk ki jól.
- Mi volt az a mondat amit kihagytak? - kérdezte Liam. Éreztem, hogy bízik bennünk és segíteni szeretne.
- Szerintem az első dolog amit fogsz mondani Zaynnel: Is breá liom tú. - nézett Zayn szemébe Niall - Ezt mondtam. Nem kevesebbet. Julia pedig csak kitalálta hogy mit mondtam. A média csak felfújja az egészet. Zayn, haver, nehogy nekik jobban higgy, mint nekünk!
- Zayn. Én szeretem Niallt. - kezdtem, mire Zayn végre rám nézett. Tekintetemmel fogva tartottam az övét. - De nem úgy mint téged. Hanem barátként. Ugyanúgy szeretem Louist is, akivel mindig hülyéskedünk, Liamot, akivel jókat lehet beszélgetni vagy Harryt, aki mindig helyrerakja a lelkemet, ha miattad összetörik. De beléd szerelmes vagyok, te idióta. Csak te idióta hajlamos vagy ezt egy rossz szó miatt elfelejteni. - őszinteségi rohamom végén mindenki hallgatott. Végül Zayn szólalt meg, lehajtott fejjel.
- Két dolog. Hogy érted azt, hogy Harry helyrerakja a lelkedet, és... te tényleg elkezdtél arabul tanulni?? - elmosolyodtam. Lehet, hogy tévedtem és Zayn hitt nekünk. Hiszen tényleg nem történt semmi.
- Igen elkezdtem. Mért is ne? Kedvet kaptam a nyelvekhez. Camille franciát tanul és megígérte, hogy segít nekem ahol tud, cserébe én tanítgatom neki az arabot meg a németet. Baj? - Zayn nem válaszolt. Csak intett, hogy folytassam. Előredőltem és a térdemre könyököltem.
- Ezt ne! - szólt közbe Harry, és rájöttem, hogy még mindig a miniruha van rajtam, és gyorsan visszaegyenesedtem.
- A lélekhelyrerakás pedig... amikor ott bőgtem az ajtód előtt Sebastian miatt, és az előbb is, amikor a Twitter miatt elsírtam magamat, Harry odajött és megvigasztalt, és ezért nagyon hálás vagyok neki. - mondtam halkan, és láttam, hogy Harry elmosolyodik.
Zayn felállt és a teraszra nyíló ajtóhoz ment
- Mindjárt jövök. - mondta, és kiment. Kérdőn néztem a srácokra.
- Elszív egyet. - magyarázta Liam.
- Ugye ti elhiszitek nekünk? - kérdezte Niall óvatosan.
- Én elhiszem. Bár nagyon idióták voltatok, és gondolkodhattatok volna, de nem hiszem, hogy megcsalnád Laurát. - mondta Louis, mire kicsit megnyugodtunk. Harry megpróbált felvidítani, sikerrel, mert lehetetlen a viccein nem nevetni. Aztán visszajött Zayn.
- Na jó. - állt meg félúton a lépcsőfeljáró és a kanapé között. - Gyere ide - mondta halkan, felém nyújtott kézzel, mire én lassan odamentem hozzá. Zayn elkapta a derekamat és úgy húzott közel magához.
Érintése hatására megborzongtam. Eddig nem gondolkoztam sokat az érzéseimen. Amikor a hotelben voltunk, valamiért nem akadtam ki, teljesen nyugodt voltam. Valahogy nem is realizáltam a helyzetet. Amikor Zayn megérintett, mindig éreztem valamit, és az érzés egyre erősödött. Aztán egy idő múlva természetesnek vettem, hogy megérint. De amikor most a derekamra helyezte a kezét, valami teljesen megváltozott; a szívverésem felgyorsult, éreztem, hogy vér szökik az arcomba. Lehetséges, hogy ennyi idő kellett ahhoz, hogy felfogjam mindezt. Nehéz leírni szavakkal, hogy mit éreztem...
- Sajnálom, hogy mindig kijön belőlem a féltékeny vadbarom. - suttogta. - Hadd engeszteljelek ki - mondta kanos vigyorral és megcsókolt. Halkan elnevettem magam és a szemébe néztem.
- Annyira idióta vagy... de annyira szeretlek! - erre ő felkapott, és elkezdett felvinni a lépcsőn. A szívem majd' kiugrott a helyéről. Atyaég, ha ezentúl mindig így reagálok Zaynre, a kardiológusom mérges lesz.A többiek mögöttünk húú-ztak, de nem érdekelt nagyon.
A szobájába felérve Zayn leültetett az ágyra és becsukta az ajtót. Leült mellém és a szemembe nézett. Lassan kezdtem úgy érezni, hogy megbolondulok. Nem ért hozzám meg semmi, csak figyelt. Nem bírtam tovább; magamhoz húztam és megcsókoltam. Erre várt. Hátradöntött és kezeivel az ágyra támaszkodott. Elmosolyodtam, és magamra rántottam, mielőtt valamit mondhatott volna. Megcsókolt, először gyengéden, majd egyre hevesebben. Kigomboltam az ingét, és lehúztam róla. Zayn lefogta a kezeimet, ajkait a nyakamra helyezte és elkezdte szívni. Hagytam, mert mért is ne. Végigcsókolta a nyakamat, majd megint a szemembe nézett. Ismét megcsókolt, kezei a hátamat simogatták és egyre jobban araszoltak lefelé. Feljebb csúsztatta a ruhámat, és levette rólam. Rám feküdt, de úgy, hogy én ne érezzem a súlyát. Tovább csókolóztunk, amit végül a telefonom csörgése szakított meg. Sóhajtva nyúltam utána
- Mi az, hogy randid van a barátoddal? Anyád mondta, hogy randin vagy a barátoddal! Azonnal gyere haza! Mért nem tudok én arról, hogy barátod van?! - kiabálta Apu a telefonba...

10 megjegyzés:

  1. Uh brutál jóó!!!!! *o* <3
    Uh...furi apa ... nem tudja tiszteletbe tartani h randija van és nemkéne üvöltöznie...:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:) hát igen, ő ilyen. kicsit sokkhatás alatt állt:D

      Törlés
  2. Szipi-szupi a blogod!!!!! ^^ várom már a kövit! ;) :D

    VálaszTörlés
  3. juliaaaaa isteni volt..siess kell a kövi réész :) <3
    kezsó

    VálaszTörlés
  4. Szia, Julia!
    Bocsánat, nem voltam otthon, de most bepótoltam mindent... :)

    Nagyon jól kitaláltad, hogyan tarts izgalomban minket :D Basszus, de tényleg! :) Úgy rohantam végig a sorokon, hogy "gyerünk!" meg "mi lesz már?" :)

    Zayn isteni, ahhwww, milyen cuki,nem is kell többet mondani.
    És igazából most elgondolkoztam, hogy nem is nagyon lehet. Te már tiszta profi vagy, egyszerűen nincs hozzáfűzni valóm. Csak dicsérni tudok meg ismételni magamat :) Szerintem nagyon klasszul ráéreztél erre a stílusra, még egy ideig csinálod és már a szóismétlések is el fognak biztosan múlni... :)Innentől már csak rutinról van szó :)

    kíváncsian várom a folytatást :)

    csenge

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj imádlak! ♥ köszönööm!! :) igen a szóismétlések miatt már verem a fejem a falba. :D

      Törlés
  5. Húú... Nagyon tetszik. Nagyon jó a blogod. áhh... Kezdem úgy érezni, hogy az enyém nem is olyan jó... :D
    Vivus

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. naa most hagyd abba. imádom a blogodat és nagyon jól írsz. oks? :D amúgy köszönöm:)♥

      Törlés

Ha tetszett a rész, vagy ha nem is, hagyjatok itt egy visszajelzést légyszi:)