2012. június 13., szerda

8. fejezet - A suliban

Sziasztok!
Ez egy nagyon mini rész lett, mert ehhez nincs ihletem. Remélem azért tetszik :)

Reggel miután elkészültem átmentem a fiúkhoz, őket is kirázni az ágyból.
- Jóreggelt! - húztam azét a függönyt először Louisnál. Morogva a hasára fordult.
- Hányóra?
- Negyed hét. Fél óra múlva indulunk.
- Menj a francba!

- Kösz. - Kelj fel!
- Nem. - az ágy széléhez álltam és lehúztam róla a takarót, de azzal a lendülettel meg is fordultam, ugyanis Lou-n semmi nem volt.
- Van egy negyed órád hogy felöltözzél és megjelenj reggelizni - mondtam, és már kint is voltam.
A többieknél viszonylag "esemény nélkül" telt a keltés; kaptam pár párnát, pár "húzzámáki"-t meg hasonlókat.
Zaynt keltettem utoljára. Az ágy szélére ültem és megráztam a vállát.
- Felkelni! - mondtam. Semmi reakció. Kicsit erősebben ráztam meg. - Zayn! Kelj fel! - semmi. Kezdtem megijedni, amikor a srác egyszerűen magára rántott és megcsókolt.
- Jóreggelt... - mosolygott rám pimaszul. Mérgesen bámultam rá és kimentem a szobából.
Pár perc múlva mindannyian a konyhában álltak, ahol idő hiányában kaptak müzlit. Hét előtt pár perccel elindultunk a nagy limuzinban. Kicsit sem feltűnő. A szomszéd városkában felszedtük Anniet és Camillet, és pár perc múlva már Pécs belvárosában álltunk, és vártuk, hogy megérkezzen Laura és Katy busza. A srácok a bevált napszemcsi+kapucni módszer mögé rejtették magukat, hiszen nem lenne túl előnyös ha valaki felismerné őket...
Felsétáltunk a suliba, és a srácok mindjárt az igazgatóiba mentek, megbeszélni, hogy "cserediákok" és maradhatnak-e a suliban ma. Mást is beszéltek, ám ezt mi csak később tudtuk meg.
Persze mindenki furcsán méregette a srácokat, de senki nem ismerte fel őket. Szerencsénk volt, hogy az évfolyamtársaim kiránduláson voltak, mert az egyik lány, Sarah, biztosan felismerte volna őket. Őrült nagy Directioner a csaj... de így a délelőtt esemény nélkül telt el(kaptam egy hármast bioszból). A tanárokat tájékoztatták, így ők sem szóltak semmit. De angolórán feleltetés helyett a tanár a srácokkal beszélgetett; őrült nagy szerencsénk volt, mert senki nem tanult...
A lányokkal próbáltuk nem nagyharangra akasztani, hogy van barátunk, hiszen ott volt Sebastian is, akivel szakított a barátnője kb. 2 nap után, és amúgy is, nem vagyunk túl jó viszonyban, és ha kitudódik, hogy a srácok mégiscsak a One Direction, a pletykák elerednek, és azt egyikőnk se kívánja.
Nekem eggyel több órám volt, mint a többieknek, mert jártam nyelvvizsga-előkészítőre is. A többiek már hazamentek, de Zayn azt mondta, megvár. Gondoltam a suli előtt, ezért indultam lefelé, de valaki utánam szólt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha tetszett a rész, vagy ha nem is, hagyjatok itt egy visszajelzést légyszi:)