2012. július 2., hétfő

18. fejezet - Péntek este

Sziasztok:)
Most nem szeretném hosszan lopni az időt. Sajnálom, ha vannak benne nem összefüggő részek, de fáradt voltam amikor írtam. :) remélem azért tetszik:)
xx Junilla
A srácok megint kitettek magukért. A Replayben lefoglalták az alagsort; ehettünk amit akartunk. Azért ezt nem kellett sokszor mondani; az ebéd iszonyat jó volt. Ismételten Niallel ettük a legtöbbet, valami elképesztő mennyiségű kaját nyomtunk magunkba.

Amikor azt hittük, jobb már nem is lehet, a pincér két óriási tortát hozott be. Az egyik csupa csoki volt, a másik túrós, tele gyümöllcsel.
- Nane. Nem bírom. - sóhajtottam, de aztán felébredt bennem a versenyszellem, mert Niall már elkezdte enni az ő részét.
- Ha nem bírod, ne egyél. Nen akarom, hogy rosszul legyél. - mosolygott rám Zayn, de akkor is elven megettem 2-2 szeletet mindegyikből. (bocs emberek. Nagyon éhes voltam amikor ezt a részt megírtam.)
- Most jön a meglepii! - kurjantotta Louis, benyomva egy vetítőt.
- Hogy mi van?? - hüledezett Annie.
- Meglepi, édesem. - mondta Harry, miközben magához húzta a barátnőjét, akinek a feje belógott a képbe. Zayn is megfogta a derekam és úgy fordított, hogy háttal legyek neki; nekidőltem a mellkasának és láttam, hogy a többiek is hasonlóan helyezkedtek el.
- Mehet? - kérdezte Lou, akinek a kezében a távirányító volt.
- Menjen! - válaszolt Liam.
Lou elindította a videót. Pár másodperc múlva a lányokkal összenéztünk. Hogy ez most mire volt jó?!
A videó különböző feliratokból állt, ami a hétvége lefolyását szemléltette. Nem mintha nem beszéltük volna meg, úgy százszor.
"És most álljatok fel. Menjetek ki az ajtón, fel  a lépcsőn, ki az utcára. Menjetek balra húsz métert és álljatok meg. Amit ott láttok, csináljátok meg vele, amit azzal szokás.(azért a barátaiokat várjátok meg míg lerendeznek mindent!" ez volt az utolsó kép, majd minden elsötétült.
- Mivaaan? - kérdezte Laura értetlenkedve. Niall adott neki egy puszit
- Csak csináljátok! - nevetett a szőke srác.
- Elegem van a baromságaitokból. Ennek is sok értelme volt. - sóhajtott Katy, és felállt. - Na menjünk, mielőtt a határtalan hülyeségük átterjed ránk is.
Felnevettünk, és kimentünk az épületből. A srácoknak megvan az okuk, ha ilyenek. Hát, volt is.
- Ahj! - mondta Katy. Furán néztünk rá, ezért elkezdett magyarázkodni. Azaz, csak kinyújtotta a kezét, és az út szélén álló, emberekkel körülvett valamire mutatott.
- Én kinyírom őket! Kevésbé feltűnő nem lehetett volna?! - dühöngött Camille, és abban a pillanatban teljesen egyetértettem vele.
- Emberek, helyet! - kiabálta Annie.
- Mértis? Tudod talán kié ez? - kérdezte egy velünk nagyjából egyidős srác.
- Sajnos igen. - morogta Annie.
- Az jó. De ettől még mért mehetnél közelebb? - kérdezte a fiú pimaszul.
- Valami baj van? - lépett hozzánk Liam, Harry és Zayn, ugye angolul beszélve.
- Sok eszetek van, ha egy limuzint csak így itt hagytok! - nevetett Laura.
- Jóvanna. - vonta meg a vállát Liam. - Nem örültök?
- De! Csak hogy jutunk oda? Errefelé nem gyakran lehet látni ilyent. - mondta Katy. Mondanivalóját egy hangos sikoly törte meg. Mindannyian odafordultunk.
- Jajj Louis! Niall! Nemár! - sóhajtotta Harry.
A két fiú vétke csupán az volt, hogy napszemüveg nélkül léptek ki az utcára. Ezt persze ki is szúrta egy csapat tinilány.
- Gyertek, segítsünk ezeknek a balfékeknek. - nevetett Liam, és ő is levette a szemüvegét. Hogy ebbe mi volt a segítség? Jó kérdés. Mindenesetre mi is megtapasztalhattuk, hogy mit jelent a híresség. A One Direction nagyba osztogatta az autogramokat és csinálták a közös képeket, amikor hozzánk is odajött két lány.
- Sziasztok! Tőletek is kapunk aláírást és közös képet? - eddig csak szótlanul, mosolyogva álltunk kicsit arrébb, de most ennek is vége volt. A két lány kérését bár furcsálltuk, de megtettük amit kértek, ezzel magunkra hívva a többi Directioner figyelmét. Oda lettünk hívva a fiúk mellé, és onnantól kezdve mi is akkora figyelemnek örvendhettünk, mint ők.
- Miért kell tőlünk is? - súgta oda Katy Laurának egy csendesebb pillanatban. Ő csak megvonta a vállát.
- Gondolkozzatok! Ha találkoznátok az egyik One Direction tagnak a barátnőjével nem kérnétek? - suttogta oda nekik Annie.
- De! - mondták a lányok, tökéletes szinkronban.
- Hát akkor? - erre mindannyian felnevettünk, és kedvesebbek voltunk, pár lánynak meg is ígértük, hogy bekövettetjük őket a srácokkal twitteren.
- Te - fordultam a hozzám legközelebb álló Annie-hez - még bennünket se követnek! Sosem volt téma!
- Ú, tényleg. De ami késik nem múlik! - kacsintott, és aláírt egy újabb lapot.
Egy háromnegyed óra múlva szabadultunk el, és végre elindultunk Katyék felé.
- Na jóó... Ilyent ne csináljatok soha többet. - fordult Laura a barátjához.
- Azt hiszem ínhüvelygyulladásom van. Lou kiheréllek ha ilyen megint előfordul! - helyeselt Camille.
- Muti. - nyúlt Lou a kezéért és adott rá egy puszit. - Jó?
- Nem!? - erre felnevettünk. Laura is nyújtotta kezét Niall felé, ő is kapott egy 'gyógypuszit'. Harry, Liam és Zayn szinte egyszerre nyúltak a kezeinkért.
- Balkezes vagyok - vigyorogtam, mire Zayn a másik kezemre is adott egyet.
- Nem mondtad soha.
- Kérdezted? - vágtam vissza.

***

Katyékhez érve megálltunk, ő gyorsan kipattant a limuzinból és elment a cuccaiért, amiket előző este készített össze. A ruháinkat nagyon megtárgyaltuk, konferenciahívást indítottunk, és úgy egyeztettünk.
Katyék után Lauráékhoz mentünk, aki nem csak a táskájával, hanem két nagy papírzacskóval tért vissza.
- Vacsora. - lengette meg a fornettis zacsit.
- Imádunk Laura! - mosolygott Niall és bele akart nyúlni.
- Mondom vacsora!!! Neked meg amúgy sem kell, ettél eleget délben. - jelentette ki kegyetlenül, részéről ezzel lezárva a témát.
A következő "megállónál"Annie és Camille is kiugrottak, Camie Anniéknél hagyta a cuccait. Gyorsan visszaértek.
- Na én akkor hazaugrok, addig ti berendezkedtek, ok? - mondtam, mikor hazaértünk.

***

- Na, mit csinálunk most? - ugrott Louis fel az egyik kanapéra.
- Üvegezzünk! Muhaaa - nevetett Niall.
- Nemár! Üvegezés? Az olyan gyerekes! - rázta meg a fejét Laura.
- Gyerekek vagyunk! - kacsintott Annie. - Jó az! - Niall már hozta is az üveget.
- Hát jó.
- A szabályok: kétszer választhatsz igazságot, és ha nem csinálod meg amit mondanak, vetkőzöl. - hozta Harry elő a perverz énjét. A lányok összenéztek, majd bólintottak.
- Mindjárt jövünk! - mondta Katy, és kimentek. Kicsit későn kapcsoltam, ezért nem mentem utánuk. Bár, lehet hogy jobb lett volna. A lányok pulcsiban, sálban, sapkában tértek vissza. Okos.
- Ez nem ér! - mondta Harry, teljesen felháborodva.
- Ó, dehogynem! - adott neki egy puszit Annie, de azért levették a cuccokat. Májusban így ülni kicsit meleg lehet.
- Ki pörget először? - kérdezte Liam.
- Én! - válaszolt Lou, és már pörgetett is. Az üveg szája rám mutatott.
- Uhh. Abban reménykedve, hogy úgysem kerülök sorra sokszor, mert tízen vagyunk... Válaszolok. - mondtam, a szám szélét rágva.
- Megvolt már Zaynnel? - vigyorgott pimaszul. Elvörösödtem.
- Hiszen még csak egy hete ismerjük egymást... - kezdtem.
- Ahhoz képest elég sokszor kihoztad belőle a pasit. - vigyorgott Harry is.
- Hát, szóval, nem. - Nem néztem senkire, amikor további kérdések elkerülése végett megpörgettem az üveget. Szemem sarkából láttam, hogy Zayn is röhög és hogy ő is tiszta vörös.
- Várj, hozok inni. Louis nem akarsz segíteni? - pattant fel Zayn.
- Jövök. - mondta Lou, és mindketten eltűntek a konyhában.
- Most Boo Bear alaposan le lesz osztva. - vihogott Harry. - Zayn nem szereti az ilyeneket.
Pár perc múlva mindkét fiú visszatért, üvegekkel és dobozokkal a kezükben.
- Liam, ez a tiéd - nyújtott neki Zayn egy ásványvizet. - Ez meg a miénk. - ezzel lerakta az üvegeket a földre.
- Sör?! - fintorogtam. - nem szeretem.
- Akkor neked ez kell. - felelte Lou, aki lerakta elém, Harry és maga elé a poharakat. - Portói.
- Ti le akartok bennünket itatni? Kiskorúak vagyunk! - mondta Annie, aki már megitta a sörének egy részét. A fiúk csak nevettek.
- Na. Pörgetek! - nevettem én is. Az üveg szája Anniere mutatott.
- Na mondd, mit csináljak.
- Téged szeretlek. Ülj be Harry ölébe és csókold meg.
- Örömmel! - nevetett.
Ezt így folytattuk egy ideig. Lou pörgetett, aki  kíváncsi és perverz kedvében volt, erre az alkohol még rátett egy lapáttal.
- Katy! - nézett következő áldozatára.
- Merek. Remélem nem bánom meg.
- Dehoogy! - nevetett Lou, már enyhén fátyolos tekintettel.
- Uhh. Mit adjunk neked? - Harry odahajolt hozzá és valamit belesutyorgott a fülébe. - Jó ötlet. Szóval, vedd le Liam pólóját és csókold végig a felsőtestét.
- Komolyan? - kérdezte Katy.
- Különben leveszed a pólódat. - Katy erre már teljesítette ami Lou mondott. Bár teljesen elvörösödött.
Katy pörgetett. Harry. Legalább visszaadhattuk neki. Mi nem voltunk perverzek. Csak megfuttattuk. Fel-alá rohangált az utcában, este fél tizenkettőkor. Aztán ő pörgetett; Louisnak valami olyasmit adott amit leírni se akarok. Lou inkább levette a pólóját. (Mondhatni, jó teste van...)
- Juliaa!! Még ilyent. - Ismét ő pörgetett és ismét rám mutatott az üveg. Louisban már elég sok alkohol volt ahhoz, hogy ne legyen teljesen tiszta az agya. Kezdtem félni attól, hogy mkt tervelt ki a perverz agya. A lányokkal megbeszéltük, hogy semmi áron nen vetkőzünk.
- Csókold meg Harryt! - teljesen döbbenten meredtem a srácra.
- Louis. Ez most komoly?
- Teljesen. - bennem is volt elég pia, hogy az elhomályosította a józan gondkodásomat, így hát odamentem Harryhez.
- Bocs Harry. Bocs Annie. Tudod hogy Zaynt szeretem. - Annie bólintott, én pedig megcsókoltan Harryt. (Azért azt be kell vallani; jól csókol.)
Mikor leszegett fejjel visszamentem a helyemre, és megpróbáltam elkapni a barátom tekintetét, ő kerülte az enyémet...
Niall eddig normális volt, de az utolsó sör után ő is kezdett feléledni. Amikor ő pörgetett és Anniere mutatott az üveg nyaka, gyorsan döntött.
- Hogy ne legyen egyoldalú a dolog, most te is csókold meg Zaynt.
- Niall, ne! - esedezett Annie, de Niall nem engedett. Amikor odament Zaynhez fellobbant bennem a féltékenység. Fájt látni Anniet és Zaynt csókolózni. Nagyon fájt. De ők is valahogy így érezhettek az előbb...
Ezután hamar lefeküdtünk aludni, hiszen már hajnali fél egy volt, és a szombati napot szülőkkel akartul tölteni.
Elköszöntünk a többiektől, majd Zaynnel felmentünk a szobájába.
- Nem bírom, hogy nem szólsz hozzám!!! Zayn! Ennyire dühös vagy rám? Sajnálom! De ez csak egy játék volt. Mondj már valamit! Kérlek! - fakadtam ki, könnyes szemmel, amikor felértünk. Zayn szótlanul átöltözött és leült az ágyra.
- Julia... - kezdte halkan.

17 megjegyzés:

  1. jaj miért ilyen izgalmasan lett vége? KÖVETKEZŐT!

    VálaszTörlés
  2. Á pont a legízgibnél?! Ejnye! ;D
    Am nem kell parázni,mert ez k**** jó let! Huhú...Lou,Niall szégyeljétek magatokat!xD

    VálaszTörlés
  3. köszi:) amugy azért hagytam abba, mert halvány lila fogalmam sincs, hogy hogy fog folytatódni! ... még most se tudom, pedig egész este ezen törtem a fejemet:D

    VálaszTörlés
  4. akkor találj ki vmit lécci

    VálaszTörlés
  5. az alap. csak még nem tudom. egyszerűen kihagytam azt a részt és később visszatérek rá.

    VálaszTörlés
  6. kés így tovább Junilla! :D

    VálaszTörlés
  7. tetszik ez az izgis vég,szerintem bármit ki lehet találni ennek a végére. azt akarom még kérdezni,amit még sose irtál le,hogy a lányok hány évesek? :D kövit,puszi. /dorka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:)
      Ömm. Hány évesek?... Nekem edesmindegy. Mintha azt irtam volna a szereplok bemutatasanal hogy tizenöt, camille tizenhat, de lehet hogy az keves lesz. Akkor mondjuk tizenhat, Camie tizenhet, katy augusztusban tizenhet.:D

      Törlés
  8. Nagyon jó lett és izgalmas ez a vég:) Ilyenkor indul be az ember fantáziája:P Gyorsan hozd a kövit*.*

    VálaszTörlés
  9. hello. nem rég kezdtem el olvasni a blogodat. elég kevés olyan dolog van benne ami a való életben megtörténhet. kezdve hogy zayn leszalad a szinpadról és senki nem veszi észre. de ez mind kurvára nem érdekel,mert nagyon tetszik ahogy irsz. :D és érdekes is a történet. várom a következőt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:)
      Tudod amikor írtam nekem is eszembe jutott hogy szürreális, de alapvetően mikor fogok én találkozni a One Directionnal?:( szóval ilyen alapon nem érdekelt hogy mennyire lehetetlen amit írok:D
      A történet fikció, akár beleírhatnám amit barátnőm mondott(tul sok VP könyvet olvasott mostanában:))hagy a srácok vámpírok meg jönnek a vérfarkasok;) (azért az nem lesz. Vagy legyen?:o)

      Törlés
  10. legyen új rész,légyszi légyszi . tudom hogy irtad hogy nincs iklett :D de nekünk bármi megfelel,csak folytasd. oks? :D puszi,anita

    VálaszTörlés
  11. én már irtam hozzászólást,de mindennap jövök és megnézem hogy van-e új rész. DE NINCS,könyörgöm neked irjál már részt! puszi

    VálaszTörlés

Ha tetszett a rész, vagy ha nem is, hagyjatok itt egy visszajelzést légyszi:)