2012. augusztus 29., szerda

32. fejezet - Az új ház

Sziasztok:) bár egy kicsit későn, de itt a 32. rész is:)
feledékeny leszek. Vannak dolgok, amiket bele akarok írni, de csak akkor jut eszembe, amikor már rég késő. Mint pl. Annie és Julia békülését is le akartam írni, erre most jöttem rá. Na mindegy.
Remélem tetszik, bár sztem egy kicsit lapos lett...
xx Julia:)

ui: Happy Birthday Liam! :D
---

Pár órával később Liam kopogott be a szobába
- Pakoljátok össze a bőröndötöket - mondta.
- Minek? - néztem rá nagy szemekkel

- Kész a sorház, átköltözünk oda. Baj?
- Ja, nem dehogy - szóval végre meglátjuk azt a híres-neves házat. Jejj.
A pakolás gyorsan megvolt. Közben Zaynnel megbeszéltük, hogy milyen "büntetésük" lesz majd a fogadás veszteseinek. Nem voltunk nagyon gonoszak. Levittük a bőröndöket, meg a táskákat, majd elmondtuk a feladatok egy részét.
- Szívem szerint én kegyetlen lettem volna, de Zayn visszafogott. Csirkekosztümben kell az egyik bevásárlóközpontban énekelnetek egy-két számot. Egyenlőre ennyi.
- Hogy mii??? - Annie tátott szájjal bámult bennünket
- Ezt nem tehetitek meg! - verte a fejét a falba Katy
- De igen. És meg is tesszük.
- De gondolj bele, hogy éhes leszek ennyi csirkétől magam körül. - szörnyülködött Niall - a végén még megeszem a barátnőmet! - Laura mérgesen nézett rá.
- Azt látni akarom - nevettem el magamat. - A jelmezeket már ki is béreltük. Miután beköltöztünk a házakba, nálunk találkozunk.
- Ez rohadt jó! - kacarászott Louis - De a miénk ennél is jobb lesz!
- Még ki se találtuk - nézett rá Harry
- Az egy dolog.

Bepakoltuk a cuccainkat a kocsiba, és Lou elfuvarozott bennünket a sorházhoz. Lou Eleanorhoz költözött két utcával feljebb, mert ugye Harry és Louis egy házban laktak régebben, de négyen már szűkös lett volna.
Zaynnel immáron egy szobába költöztünk.
A szobája, és az egész ház tökéletesen tükrözi Zayn ízlését. A szobájában, és a nappaliban is sok kép volt a családjáról, a srácokról.
- Tudod min gondolkoztam? - néztem fel a képek nézegetéséből
- Ne kímélj - válaszolta Zayn vigyorogva, amiért kapott egy mérges tekintetet
- Szerintem ez a két hét valahogy jobban összekovácsolt bennünket...
- Igazad van. - Zayn hátulról átölelt és adott egy puszit. - De ne legyen ilyen többet.
- Persze hogy ne. Amúgy nagyon szépek a testvéreid - mutattam az egyik képre.
- Köszi. Majd kirakunk pár képet kettőnkről is, ha szeretnéd - szólt Zayn.
- De azokon ne legyek rajta. Nem szeretnék azzal szembesülni, hogy melletted úgy nézek ki, mint egy parlagfű egy orchidea mellett.
- Érdekes hasonlat - nevetett Zayn.

Miközben pakolásztam a dolgaimat, kiszedtem a gitáromat a tokjából.
- Régen játszottam már - gondolkoztam el, és elkezdtem behangolni.
- Most én pakoljam el a cuccaidat? - kérdezte Zayn mosolyogva, amikor kipróbáltam pár akkordot. - Te mennyi izé ez? A gitár, meg a laptop még oké. De aztán két bőrönd ruhákkal meg kettő könyvekkel, sminkcuccal, rajzkellékekkel, hajvasaló, meg azta mennyi minden van itt.
- Hát ja - nevettem. Zayn kivett egy kis dobozkát a bőröndből és kiemelte belőle a nyakláncot, amit kaptam tőle.
- A nyaklánc! Az erdős sztori után levettem, de nem bírtam megválni tőle. - mondtam. Zayn kérdő tekintettel nézett rám, mire bólintottam, és felemeltem a hajamat, hogy a nyakamba tehesse.
- Én hordtam. Most is rajtam van - felelte, és kihúzta a láncot a pólójából.
Válaszként elkezdtem játszani egy dalt, akusztikus verzióban.  Zayn abbahagyta amit csinált és felnézett. Felült mellém az ágyra, és csendben hallgatta.
Amikor nem éppen a gitárt néztem mert akkordot kellett váltanom, Zayn szemébe néztem. A dal végén felpillantottam, és vártam a reakcióját.
Lassú mozdulattal kivette a kezemből a gitárt, félrerakta és megölelt.
- Újra és újra elvarázsolsz, tudsz róla? Szeretlek. És ezt most nem megszokásból mondom. Totál szerelmes vagyok beléd, remélem tudod - arcomat két tenyere közé fogta és gyengéden megcsókolt. Zayn gyakran mondja azt, hogy szeret, de nem az a nagyon érzelgős fajta. 
A gyönyörű pillanatot Niall szakította meg, ugyanis benyitott a szobába.
- Hát te?! - néztem nagy szemekkel a srácra.
- Justin Biebert hallottam? - kérdezte a szőkeség, mire megdobtam egy párnával.
- Attól ez még a mi házunk! - de jól hangzik ez. A mi házunk. Zayn és én lakunk benne. Ketten.
- Nem volt bezárva - mentegetőzött Niall. - Csak akartam szólni, hogy készen vagyunk. Ha nektek most jó, mehetünk leégetni magunkat.
- A-a. Ti égetitek le magatokat. Mi csak filmezzük és röhögünk, ja meg felnyomjuk YouTube-ra a videót. - Niall könyörgő tekintettel nézett rám, de én csak sajnálkozóan megvontam a vállamat.

Pár perccel később már a bevásárlóközpontban álltunk.
- Szóval. A jelmezek itt vannak - lóbált meg Zayn egy nagy táskát (ne kérdezzétek honnan szerezte őket) - és a mosdóban átöltözhettek. - Az 'áldozatok', vagyis Annie, Katy, Laura, Liam és Niall, vonakodva bár, de elmentek átöltözni. Kis idő múlva lehorgasztott fejjel totyogtak ki a mosdóból. Nehezünkre esett, hogy ne röhögjük el magunkat. Elvezéreltük őket az épület legforgalmasabb helyére.
- Egy kis figyelem emberek! - kiáltotta Harry, és biccentett, hogy elkezdhetik. Niall kezein nem volt kesztyű, hogy tudja kísérni a többieket gitáron. A Babyt adták elő Justintól, és a Barney-féle Happy Family dalt. Utóbbi Louis ötlete volt, mert azt olyan jó énekelni(?)
Egyre több ember gyűlt körénk, és a legtöbbjük kamerázott. Az előadás végén a csirkekosztümös barátaink gyorsan eltűntek, és a tömeg szétoszlott. Volt pár riporter, aki kérdezgetett bennünket, hogy mi volt ez. Elmondtuk nekik, hogy fogadást vesztettek a többiek, ezért kellett ezt megcsinálniuk. Miután mindenki tudásvágyát lecsillapítottuk, összeszedtük a többieket, és elmentünk haza.

- Kész - sóhajtottam, amikor az utolsó ruha is bent lógott a gardróbszobában, mert ilyen is volt. Zayn leült az ágyra és a táskájában kutatott valamit.
- Mit keresel? - ültem le mellé.
- Ezt. - még nem emelte ki a táskából, csak várt. - Nem tudok gitározni, viszont mást igen. - egy triangulumot vett elő és elkezdte ütögetni. Ő is Justint énekelt, a Boyfriendet. Mikor végzett, felnézett, én pedig nem bírtam nevetés nélkül. 
- Jajj de édes vagy! - magamhoz húztam és hosszan megcsókoltam.
- Tudom - nevetett ő is és félrerakta a hangszert. - De nem csak édes hanem éhes is. Te nem?
- De. Együnk - helyeseltem.
A hűtőből kiválogattam magamnak pár szimpi cuccot és elkezdtem ügyködni. Zayn csak egy szelet kenyeret kent meg magának, és rakott rá pár szelet szalámit.
- Wow. Kieszel a vagyonomból. Mi finomat eszel? - nézte a tálcát kíváncsian, amikor leültem mellé az étkezőbe.
- Két zsemle, párizsi, olvasztottam sajtot, kefírrel, paradicsommal, paprikával, uborkával ééés mustárral. - mutattam a különböző cuccokra. - Kérsz? - Zayn bólintott, közelebb húzta a székét és elkezdett válogatni. 
- Kösz.
- Nincs is mit. Ami vagyonkizabálást illeti, majd osztozunk a költségeken
- Dehogy osztozunk! Majd erről még beszélünk.
- Jó. Amúgy nem szeretnéd megmutatni a házat? A hálószobán és a konyhán kívül nem láttam még semmit.
- Kell azt? - húzta fel a szemöldökét Zayn vigyorogva, és felállt. Megmutatta a szobákat, a két fürdőt. A lenti fürdőszobában óriási kád van, de tényleg. Hárman is beférnénk kényelmesen, úgy hogy senki nem ér a másikhoz. Miután körbevezetett, beültünk a nappaliba.
- Köszi. De amiről akartam veled beszélni... Milyen a napirended? Nem szeretném nagyon felbolygatni.
- Akkor kelek, amikor be leszek rendelve a stúdióba, kajálni általában gyorsétteremben szoktam, vagy rendelek, mert nincs időm meg kedvem se főzni, este olvasok vagy tévét nézek. Nincs ezen mit bolygatni.
- Úúúú főzhetek? - csillant fel a szemem
- Persze - nevetett - Ha lesz majd időd. Ha nem, marad a Nando's meg társai, de a hétvégén csinálsz amit akarsz.
- Dejóóó! Mindig is imádtam a konyhában ügyködni - vigyorogtam
- Marad akkor nekem még valami? Annyit eszel mint Niall.
- Kösz - játszottam a sértődöttet.
- Nem bántásképpen mondtam.
- Anyám is azt mondja, hogy dagadt vagyok.
- Hülye vagy, nem dagadt.
- Igazán kedves. - benyomtam a tévét, jelezve, hogy nem érdekel, mit mond. Zayn egy ideig próbálkozott a békítéssel, de nem hagytam.
- Most egy ideig durcizok. Majd ha meguntam megint hozzád szólok. - Zayn elnevette magát, és leült a laptop elé. Megnéztem egy Így jártam anyátokkal-részt, ami persze angolul volt, ezért baromira oda kellett figyelnem, mert az angolom fejlődött ugyan, és a srácokat is általában megértem, de a tévében olyan gyorsan beszélnek...
A rész véget ért, én pedig elkezdtem váltogatni a csatornákat. Végül a Viván ragadtam le, ahol még egy órán keresztül számokat adtak le. Az első szám, amit láttam, a Heart skips a beat volt, az egyik kedvencem. Fel akartam hangosítani, de véletlenül megnyomtam egy gombot, ami bekapcsolta a hifit, és az rákapcsolódott a tévére.
- Húú! - vigyorogtam. Nem bírtam ki, hogy ne álljak fel és ne táncoljak. Zayn érdeklődve figyelte amit csinálok. A következő számnál felhúztam Zaynt is, akinek nem volt semmi kifogása ellene. 
- Nincs harag? - kérdezte, mire megráztam a fejemet. Elkezdődött egy Taio Cruz-szám, a hangulat pedig kicsit forrósodott, ugyanis a számra nagyon lehet táncolni, otthon ezt mindig tökéletesítettem egy kicsit, és amit a csaj csinált a klipben, az nekem is ment. Nehéz elmagyarázni. Farmer rövidnadrág volt rajtam, amit Zayn láthatólag nagyon élvezett.
- Húú nem is tudtam, hogy ennyire szexin is tudsz mozogni - suttogta a fülembe
- Én se - nevettem. Zayn egészen közel húzott magához, megcsókolt, és közben megmarkolta a fenekemet. 
- Nanana! Nem akarunk természetfilmet - szólt közbe egy hang. Ijedten a forrása felé fordultam.
- Mi a f*szt kerestek itt? Magánszféráról tetszett hallani már? - teljesen kiakadtam, pár lépéssel ott termettem, és észrevettem, hogy nem csak Harry és Niall van ott, hanem Liam és Lou is.
- Nem volt bezárva az ajtó - mentegetőzött utóbbi.
- ÉS?! Akkor nektek be kell jönnötök?! Nem tudtok viselkedni? Mekkora parasztok vagytok már! Csak úgy bemenni másnak a házába! - kiabáltam, majd vártam pár másodpercet, átgondoltam a dolgokat, és elröhögtem magamat. Nekidőltem a falnak, és arcomat a kezembe temetve nevettem. Éreztem magamon a többiek pillantásait
- Mit szedett a barátnőd? - kérdezte Niall, mire Zayn megvonta a vállát
- Emelni kell az adagját, csak ennyi. - valójában én se tudtam, miért nevetek. Csak rám jött az ötperc.
- Amúgy - néztem fel pár perc múlva - Kösz srácok. Mostantól figyelni fogok, hogy bezárom-e, mert gondolj bele, ha egy riporter vagy egy rajongó jön rá, hogy nincs bezárva... bele se akarok gondolni. De elmondhatnátok miért jöttetek át? 
- Te - nézett Liam Zaynre - a hirtelen hangulatváltozás nem a terhesség jele?
- Nem! - rázta meg a fejét Zayn ijedten - Az nem lehet.
- Csak kérdeztem!
- Viccnek is rossz. - ebben egyetértettem vele.
- Van kajátok? Azért jöttünk - szólt közbe Niall.
- Nincs. Julia most zabálta fel a fél hűtőt.
- De a másik fele még tele van? - reménykedett a szőke srác.
- Nem. A másik fele üres.
- Hát jó - szomorkodott Niall.

***

Az ébresztő reggel hétkor csörgött. Miután kikapcsoltam, kómás fejjel ültem fel.
- Zayn! Felkelni! - ráztam meg a srác vállát, aki morogva megfordult, és a fejére húzta a takarót.
- Te akartad. - kíméletlen vagyok, ha az ébresztést illeti. Egy rántással lehúztam Zaynről a takarót, és rádobtam a törölközőt, amit előtte bevizeztem.
- Hideeeeg! - sikkantott a srác, és ugrott egyet.
- Felkelni.
- Menj a francba - motyogta, és elkezdett felöltözni.
- Kihagyom. - Zayn kinyújtotta a nyelvét, és durcásan lement a konyhába.

Reggeli helyett a Starbucksban vettünk egy-egy kávét, majd a stúdióba mentünk. Mi a másodikon próbáltunk, a One Direction pedig a negyediken vette fel az új számokat.
Zaynnel kézenfogva érkeztünk, és a hallban adott egy majd-ha-szünet-lesz-látlak-csókot. Kicsit késve jöttem rá, hogy ez nem volt a legjobb ötlet, ugyanis Claudia ott állt öt méterrel arrébb, és a szemöldökét felvonva bámult bennünket.
- Lám-lám - szólt - Mit látnak szemeim? - kérdezte, miután Zayn elment.

4 megjegyzés:

  1. Véégre.!! Nem tudod mennyit vártam már a folytatást.<3 :DDD nagyon tetszett. gyorsan a kövit is. :DD *_*

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó rész lett!! kíváncsi vagyok mi lesz Claudia reakciója :D hamar hozd az új részt!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés

Ha tetszett a rész, vagy ha nem is, hagyjatok itt egy visszajelzést légyszi:)