2012. november 18., vasárnap

35. fejezet - Váltságdíj

Pár perc múlva már a park mellett mentem el, ahol megálltam egy pillanatra, hogy elgondolkozzak mindenen. Az utca felé fordulva álltam, háttal a parknak.
Hirtelen egy kéz fogta be a számat, és egy hűvös hang ütötte meg a fülemet.
- Gyere velem és nem esik bajod! - ezzel elkezdett vonszolni a parkba.

*Zayn*

Fél órát mondott. Ötven perce hogy elment. Valami történhetett...
Előveszem a mobilomat, hogy megcsörgessem, de mindkét telefonja ki van kapcsolva... Oké, ez kezd nem viccessé válni. Felkapom a telóm és átmegyek Harryékhez.
- Láttátok Juliát? - kérdem kicsit idegesen Harrytől és Annietől, akik a kanapén ülve tévéznek.
- Nem, kellett volna? - néz fel Annie

- Egy háromnegyed órája elment, amikor azt mondta fél óra, és a telójai is ki vannak kapcsolva...
- Haver, ne parázz. Biztos rendben van minden. - szólal meg Harry. Már épp akarok neki válaszolni, de megcsörren a telefonom.
- Igen? - szólok bele
- Zayn Malik? - kérdi egy torzított hang
- Igen? - ismétlem
- Nálunk van a barátnőd. Ha sértetlenül a kezeid között akarod tartani, szedjél össze egy millió fontot holnap reggelig. Ha értesíted a rendőrséget, a barátnődnek annyi. - mielőtt tudok erre reagálni, a vonal megszakad. Döbbenten nézek a készülékre.
- Mi az? - kérdi Annie, de nem tudok válaszolni, mert ismét csörög a telefon.
- Kapcsold be a tévét! - Niall csak ennyit mond. Azonnal reagálok. Bréking hírként jön be, hogy egy biztonsági kamera felvette, ahogy egy alak elrabol egy fiatal lányt.
- Az ott Julia? - Harry kicsit előrébb hajol, hogy jobban megnézze.
- Igen - válaszolok sápadtan.

*Julia*

Jobbnak láttam követni az alakot. A park közepén megálltunk, és a valaki ismét a fülembe suttogott.
- Ha megígéred, hogy nem kiabálsz elengedlek. - lassan bólintottam. A szorítás enyhült, én pedig megfordultam, hogy lássam, ki az.
- Camille? - oké, szóval mindenre számítottam, csak erre nem.
- Elmagyarázom. Csak gyere, jó?
- Hát... jó - vontam meg a vállamat. Camille fura ember, nem csodálkotam annyira. Pár percnyi séta után megérkeztünk egy hotelhez.
- Mit akarunk itt? - kérdeztem. Camille csak intett, hogy mindjárt, és felmentünk a hotelszobájába, ami a harmadikon volt.
- Szóval?
- Amikor Olaszországban nyaraltam. - kezdte Camille, miután levágtam magamat a kanapéra - Két angolul beszélő pasira figyeltem fel, akik rólatok beszéltek. Valami olyasmit mondtak, hogy jó díjat lehetne kicsikarni valamelyik One Direction tagból, ha a barátnőjét elrabolják. Rád esett a választásuk, így eljöttem Londonba, hogy figyelmeztesselek.
- Hát. Köszönöm. De ezt lehetett volna úgy is, hogy kevesebb szívrohamot hozol rám??
- Nem - nevetett Camie.
- És meddig maradjak itt? - kérdeztem.
- Ne sokat. Csak amíg szóltunk a srácoknak meg hasonlók...
- Oks. - bekapcsoltam a TVt, majd hitetlenül meredtem rá, ugyanis éppen az én fényképen villant be. Eltűnt személyként kerestek, Zayn állítólag kapott hívást is, amiben váltságdíjat követelnek értem.
- Ez érdekes, ugyanis nem vagy náluk - intett Camie a TV felé.
- De Zayn ezt nem tudja - sütöttem le a szememet. - És valószínűleg éppen a bankkontójait üríti.
- Akkor mért nem hívtad fel még???
- Huh. Tényleg. - erre nem is gondoltam. A telefonom után nyúltam, de az ki volt kapcsolva valamiért. Érdekes. Visszakapcsoltam, és felhívtam Zaynt.

*Zayn szemszöge*

Idegesen sétálok fel-alá. A sajtó elől semmi sem marad rejtve sokáig, gyorsan rájöttek, mi történt Juliával. Eszembe jut, miért ment el a házból. Basszus. Ha valami történik vele...
- Zayn - ez Niall. Idegesen nézek rá. - Figyelj, minden rendben lesz.
- Aha. - csak ennyit tudtam kinyögni. - Julia lehet hogy várandós. - bukik ki belőlem. Niall lefagy.
- Tessék? - kérdezi döbbenten
- Jól hallottad.
- Basszus. - csak ennyit tud mondani. - Sajnálom, Zayn. Nem nagyon tudom elképzelni, mit élsz most át...
Elkezd rezegni a zsebem. Azonnal felkapom a telefont.
- Igen?
- Zayn. - Julia hangja.
- Julia! Jól vagy? Hol vagy? Mi történt?

*Julia szemszöge*

Rövidített verzióban elmondtam Zaynnek, hogy mi a helyzet. Időközben Camille szólt a rendőrségnek is, hogy itt vagyok.
- Hol vagytok? Elmehetek érted?
- Zayn.... azt mondták, maradjak itt és senki ne próbáljon idejönni mert követhetnek. Pár órát ki kell bírnunk, oké?
- Hát...
- Szóval oké. Figyelj, most mennem kell. Szeretlek. Szia.
- Én is szeretlek. - fájt a szivem amiért így leráztam Zaynt, de ha nem teszem, akkor előbb-utóbb elmondom neki, hogy hol vagyunk, és az tényleg veszélyes lehet.
Eszembe jutott, hogy valójában miért indultam el.
- Camille... - kezdtem halkan.
- Mondd.
- Megkérhetlek valamire? Ha odaadom a bankkártyámat lemész az egyik boltba és veszel nekem valamit?
- Ez nem tud várni? Úgy értem...
- Nem. Tudnom kell valamit. - Camille végül bólintott, és megkérdezte, hogy mi kell.
- Nos... izé.... terhességi teszt. - sütöttem le a szememet. Camille szeme elkerekedett.
- Jobb, ha nem kérdezek rá? - bólogattam, és odaadtam a lánynak a bankkártyát.
- Köszönöm. - Camie csak intett, és elment.
Tíz perc múlva jött vissza, kezében egy zacskóval.
- Lehetek keresztanya? - kérdezte vigyorogva, mire felsóhajtottam.
- Reménykedjünk, hogy egy ideig még nem kell... - elmentem a fürdőszobába, átolvastam a használati útmutatót és megcsináltam amit leírt. Aztán vártam. Pár perc múlva megjelentek a csíkok. Remegő kézzel néztem meg, hogy mit jelent.
Nem vagyok terhes - futott át az agyamon. Megkönnyebbültem, mert bár jobban szeretem Zaynt mint bárki mást, és később boldog lennék, ha a gyermekét nevelhetném, mégiscsak 16 éves vagyok...
Kimentem a fürdőből. Camille, aki épp a tévécsatornákat böngészte, kíváncsian nézett fel. Megráztam a fejemet. Camie bólintott, és visszafordult a tévé felé.

***

Kopogtak. Az órára néztem. Hat órája ücsörögtünk itt. Már ideje volt, hogy valaki jelentkezzen. Camille nyitott ajtót.
- Jó napot kívánok. - engedte be a rendőröket.
- Jónapot. Mizujs? - tettem volna hozzá, de visszafogtam magam.
- Üdvözöljük. Tájékoztatjuk önöket, hogy a barátja zsarolóit elfogtuk. Amatőrök voltak, könnyű volt lenyomozni őket. Visszamehetnek ottohnukba.
- Köszönjük. - bólintottam hálásan. A rendőrök elköszöntek, és elmentek.
- Jééééj! Nem gondoltam volna, hogy ez ilyen könnyen megoldódik - csodálkozott Camille.
- Én se. De kit érdekel? Már tizenkét órája nem találkoztam Zaynnel. Húzzunk. - felpattantam, és már induláshoz készen az ajtó előtt álltam.
- Megvársz? - nevetett Camille.
- Ha sietsz - toporogtam idegesen. Camille felnevetett.
- Sietek. Fél napja nem láttad, kibírod még egy kicsit.
- Camille! - mordultam fel.
- Jólvanna. - Két perc alatt összeszedte a cuccait, és taxival elmentünk haza. Bekopogtam. Louis nyitott ajtót.
- Mi a...? - kérdezte szájtátva, mikor meglátott bennünket. Befogtam a száját, mielőtt elszólhatná magát.
- Shh! Elmagyarázom. Csak menj vissza, és érd el, hogy Zayn az ajtónak háttal legyen. Minden rendben van. - Lou bólintott, és visszament a nappaliba. Fél perc múlva én is követtem. A többiek azonnal felnéztek, amikor megláttak, de intettem, hogy ne szóljanak. Odalopóztam Zayn mögé és hátulról átöleltem.
- Szia édes - suttogtam. Zayn megfordult és megkönnyebbülten lehunyta a szemét egy pillanatra.
- Hála az égnek. Itt vagy! - magához húzott és gyengéden megcsókolt. - Jól vagy?
- Jól. Minden rendben van, hála Camillenek. - fordultam a lány felé, aki a falat támasztotta.
- Áh, semmiség volt - vigyorgott.

***

Végre egyedül vagyunk - mosolygott Zayn, mikor bezárta az ajtót Harry és Annie után, akik utolsónak mentek.
- Igen. Hiányoztál.
- Te is életem. - Zayn leült az ágyra és maga mellé húzott. - Van valami, amiről beszélni szeretnék veled...
- Nem vagyok terhes. - Zayn egy pillanatig megdermedt, majd bólintott.
- Biztos?
- Tuti.
- Egy pasinak nem mondhatod eleget. De nem is erről akartam beszélni veled?
- Akkor? - kérdeztem meglepetten, hátradőltem az ágyon és elkezdtem dobolni a paplanon.
- Költözünk. - jelentette ki Zayn
- Hogy mit? - ültem fel
- Egy nagy házba, nem messze innen. Már két hete megvettem, és átköltözhetnénk oda. A többiek is hamarosan mennek a saját házukba. - Zayn kiváncsian várta a reakciómat.
- Hú. - csak ennyit tudtam mondani. - Mikor költöznénk?
- Nos... elmegyünk nyaralni és addig a költöztetők mindent elintéznek.
- Mikor, Zayn?
- Holnap? - kérdezte bizonytalanul.
- Holnap. Hát jó. De nem is akarom látni az új házat, amíg nem lesz kész, jó?
- Oké - bólintott Zayn látszólag megkönnyebbülve azon, hogy ilyen könnyen elfogadtam a költözés hírét.
- Zayn?
- Igen édesem?
- Ha ez itt az utolsó éjszakánk... - elvigyorodtam - nem kellene még egyszer megtisztelnünk az ágyat? - Zayn elnevette magát.
- Ha azt akarod - felálltam az ágyról és az ajtóhoz futottam.
- Először kapj el - vigyorogtam és lefutottam a földszintre. Zayn követett. Egyszer majdnem elkapott, de leráztam úgy, hogy levettem a pólómat, amit markolt. Visszafutottam a hálószobába. Zayn becsapta az ajtót és ördögien elnevette magát.
- Most megvagy! - az ágy előtt álltam, ő előrelendült, hogy elkapjon, én pedig oldalra léptem. Zayn az ágyra esett, én meg kihasználva az alkalmat ráültem a derekára és lefogtam a kezét.
- Igen? Szerintem meg te vagy meg. - suttogtam a fülébe. Tudtam, hogy egész éjszaka nem fogunk alundi.
Igazam is lett.

---
Nos sziasztok.
Itt a 35. rész, ami lapos, uncsi, és még sokat is kellett rá várni! Megbocsáthatatlan. Csak azt tudom remélni, hogy ha meglesz a nyelvvizsgám, többet tudok majd foglalkozni a bloggal, addig is, nagyon próbálom írni, de jó, ha kétnaponta jutok egy félórát géphez, és ez így nagyonnemjó. Bocsánat.
xx
Julia

Játék7 -One Direction Makeover Öltöztetős játék

Kattints ide a One Direction Makeover elindításához!

5 megjegyzés:

  1. Nagyooon jóóó!!Drukkolok Neked, hogy meglegyen a nyelvvizsgád. Már nagyon vártam a részt, nagyon szeretem a blogod!!!! ;)

    VálaszTörlés
  2. Sziaa. Nagyon tetszet ez a rész akkor is ha szerinted unalmas és lapos lett. Már nagyon vártam ezt a részt. Remélem, minél hamarabb tudsz majd új rész hozni. Sok sikert. :)

    U.I.: Létszi ha lesz időd nézz be a blogomba!! Köszii :)
    Szandii
    http://eternallove.blogzona.hu/

    VálaszTörlés

Ha tetszett a rész, vagy ha nem is, hagyjatok itt egy visszajelzést légyszi:)